Total Pageviews

Jom Click!

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Friday, January 28, 2011

KESEDIHAN

Hari ini hati aku berasa sayu, pilu dan sebak.......tak tahu kenapa......aku nak bercerita pada siapa?  Tiada teman yang dapat mengubat kesedihan dan kesengsaraan ini....... segala-galanya aku tanggung sendiri.....hendak ku ceritakan siapa yang sudi mendengar???????  Kalau tak di luahkan sudah pasti...aku boleh jadi gila.....tapi kalau aku ceritakan....orang hanya sekadar boleh mendengar sahaja......tapi bolehkah segala masalah ini terlerai??????? soalan demi soalan .....tanpa jawapan.......berapa lama harus aku begini???????  Adakah aku tak mengenali siapa kawan dan siapa lawan????? atau aku telah dibutakan mata dan hati untuk mencari sahabat sejati????????  aku.......ahhhhhhhhhhhhhhhhhh.......bangun....bangun.....jangan lari dari masalah......tapi selesaikan masalah itu segera.................tapi aku takut............kenapa mesti takut..............????????  Laila  yang ku kenali bukan sepenakut begini.......kuatkan semangat.....teruskan perjuangan untuk terus hidup...............keluar dari belenggu masalah ini..................................YA ALLAH AKU INSAN YANG TERLALU LEMAH......TOLONGLAH AKU, AKU DAH TAK BERDAYA UNTUK MENANGGUNGNYA........ALLAH HUAKBAR......................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...