Total Pageviews

Jom Click!

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Thursday, February 10, 2011

REUNION PUO BATCH 86/88


Pada 3/2/2011 bersamaan Khamis, 29 Safar 1432H.... Inilah tarikh keramat yang di lalui oleh aku dan teman2 sekuliah. Perjumpaan semula setelah 25 tahun umur pertemuan itu di PUO, Ipoh... Perak.....

Kali pertama menjejakkan kaki ke PUO, setelah mendapat panggilan kemasukan bagi ambilan 86/88......Aku melanjutkan pelajaran di dalam bidang Pengajian Perniagaan atau Business Studies.... Aku berada di blok kedua terakhir selain blok elektrikal.... terlalu banyak kenangan indah sewaktu belajar di sini.... di sini aku belajar untuk hidup dengan berdikari.... tanpa ayah dan ibu di sisi....segala tanggung jawab itu di tanggung oleh warden asrama..... Ketika itu aku juga di lantik sebagai ketua blok C.... di sini kami hanya ada 2 blok sahaja... C dan D utk pelajar perempuan... yang lainnya adalah blok untuk pelajar lelaki.... dari blok A, B,E,G & H..... sungguh manis kenangan di sini....... kalau aku di beri peluang untuk kembali ke zaman itu ...... sudah pasti aku inginkannya..... walaupun teman sebilikku telah pergi menemui ILLAHI... AL- FATIHAH yang dapat aku sedekahkan kepadanya.......AGAR ROHNYA BERADA DI SISI ORANG-ORANG YANG BERIMAN.....rindu sungguh ku rasakan........

Tapi yang pastinya pertemuan yang baru lalu di CINTA SAYANG RESORT itu sekurang-kurangnya dapat mengubat hatiku.....dapat bertemu dengan teman-teman lama walaupun bukan semuanya yang hadir......tapi yang pastinya terubat jugalah rindu dengan zaman silam tu.......

SEMUGA ADA PERTEMUAN LAGI SEPERTI INI DI SELATAN TANAH AIR ..... INSYAALLAH......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...