Total Pageviews

Jom Click!

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Wednesday, March 30, 2011

MINUMAN KESIHATAN

Dah lama tak buka blog....sibuklah sesangatnya.....dahlah tu BB pun tak berapa nak bagus sangat.....however hari ini ada peluang maka bolehlah aku share sikit tentang minuman kesihatan yang telah aku amalkan sekarang.....MONAVIE....actually hubby aku yang cadangkan pada aku....aku ni susah sikit nak makan benda yang bukan2....tapi bila dah hubby yang belikan aku pun minum jalah.....alhamdulillah....ada perubahan pada diri aku....samada dari fizikal mahupun mental......so kat sini aku searchlah about MONAVIE



Dengan mengambil pertimbangan keatas falsafah Keseimbangan-Kepelbagaian-Kesederhanaan, MonaVie™ telah mencipta satu minuman yang menawarkan perbezaan dalam cita rasa. Hasilnya ialah satu minuman menyegarkan dan memberi keupayaan untuk hidup dalam kesejahteraan.

MonaVie Original™ adalah gabungan adunan Acai Berry Brazil dan 18 buah buahan lain yang amat menyelerakan.

* Memberi khasiat kepada tubuh anda dengan kebaikan dari Amazon.
* Dirancang bagi mereka yang mengingin cara mudah untuk kepelbagaian buah-buahan dalam makanan harian mereka.
* Mengandung acai, salah satu anugerah alam semulajadi paling berharga.
* Boleh dinikmati pada semua peringkat usia, tua atau muda.
* Pilihan bijak bagi mereka dengan gaya hidup yang sibuk.

MONAVIE PULSE™



Nikmati cara yang mudah dan senang untuk membantu memenuhi sebahagian dari keperluan tubuh anda. MonaVie Pulse™ mempunyai ciri yang lazat hasil gabungan adunan 19 buah-buahan, termasuk, açai berry Brazil dan sterol tumbuh tumbuhan. Nikmatilah kebaikan dan kelazatan MonaVie Pulse.

* Membantu anda mengawal kesejahteraan hidup dengan memberikan keperluan khasiat penting yang di perlukan oleh tubuh anda.
* Direka untuk penyerapan yang mudah.
* Tambahan yang menyegarkan kepada variasi kesimbangan diet anda, yang merupakan bahagian yang penting daripada gaya hidup yang sehat.
* Khasiat Açai Berry dikekalkan dengan teknik Pengeringan-Beku.

CAMPURAN



Keseimbangan adalah lebih baik daripada bergantung pada sumbangan ramuan tungal. Secara umum, kepelbagaian memberikan kebaikan yang lebih. Kesederhanan adalah lebih berkuasa daripada berlebihan.


Di tengah-tengah campuran MonaVie adalah falsafah bagi Keseimbangan-Kepelbagaian-Kesederhanaan. Dengan beratus buah-buahan ditemui dalam alam semula jadi, MonaVie™ tidak mahu menekankan hanya pada satu daripada penggunaan yang lain-lain. Dalam bentuk akhirnya, produk MonaVie™ menghasilkan campuran unik yang berwarna-warni, buahbuahan yang menyelerakan dari seluruh dunia. Bersama-sama, ia memberikan lebih daripada satu jenis buah-buahan. Kami percaya, buahbuahan tambahan yang dipilih untuk campuran kami adalah pelengkap sempurna kepada permata mahkota iaitu beri açai.

SAINSNYA
Dengan penampilan ya yang elegan, Mona Vie adalah sama menarik seperti KELAZATANNYA.

Menawarkan campuran hebat buah-buahan eksotik dari seluruh dunia, MonaVie secara sinergi menggabungkan alam semula jadi dan sains untuk memberikan rasa yang segar daripada kebaikan Amazon kepada anda. MonaVie adalah campuran penuh rasa bagi beri açai Brazil—salah satu daripada pemilikan anugerah semula jadi—dan 18 buah-buahan lain yang menyelerakan. Produk MonaVie adalah pilihan yang bijak untuk mereka yang mempunyai gaya hidup yang sibuk dan ingin menambah kepelbagaian buahbuahan berwarna-warni kepada pemakanan harian mereka. Nikmati produk MonaVie hari ini!

So kengkawan aku dah cuba, nampaknya ada hasil terutamanya pada sakit2 sendi dan lemah2 badan tu.... badan pun lebih cergas.... kalau nak cuba boleh dapatkan dari aku dengan harga yang paling istimewa....aku bukanlah dealer tapi suami aku dapat dengan harga yang lebih murah....kalau tak jadi ahli janganlah nak berangan nak dapat harga murah....tapi oleh kerana suami telah berjaya memberi slogan kata yang membuatkan stokis dan dealer tu melonjak jualannya maka bolehlah aku share dengan kengkawan..... kalau berminat jangan malu2 call aje.....

2 comments:

  1. assalam cikgu.....

    mmg nak syorkan ayah minum monavie ni tapi bila terbaca blog aidid rasa......

    cuba baca

    http:/aididmuaddib.blogspot.com/2011/01/monavie-ko-nak-aku-mencarut.html

    ReplyDelete
  2. sha aku dah baca....baca blog dia aja aku rasa ada yang tak betulnya dia tu....itu terpulanglah pada individu tu....sebab ini minuman kesihatan je, yang membaikkannya adalah tugas tuhan....sekurang2nya kita dah berusaha....kalau ikut si aidid tu semuanya tak betul...abis apa yang betul?????? Lagi pun saya bukannya nak cari untung just sharing.....sebab dah amalkan dan hasilnya alhamdulillah.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...