Total Pageviews

Jom Click!

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Friday, January 21, 2011

CERITA CERITI


Inilah gambar terbaru anak saudaraku yang paling bongsu, SHIRIN SHAHDINA BT RAMUDIN... sebenarnya aku tak suka sangat nama tu sebab susah sangat nak sebutnya....berbelit nak memanggilnya..... biasanya aku panggil dia baby je. Dia akan tertidur di dadaku setiap kali aku memegangnya.... the best place for her to rely on.....tapi kalau nak ada baby lagi rasa macam tak nak dah.....cukuplah sewaktu mengandungkan Asiah 4 tahun yang lalu....... semua orang rasa susahnya.....sampai ada yang cakap macam sekolah di landa garuda sebab orang yang mulut bising tak ada di sekolah.....semua jenis mc aku guna..... dengan crk.... memang hebatlah aku rasakan.....kalau umur masih 30an lagi mungkin juga aku berhajat untuk menimang baby lagi..... tapi cukuplah pemberian tuhan yang ada sekarang ni....... bagilah peluang pada yang muda-muda pula memenuhi kuota cuti untuk 300 hari sepanjang perkhidmatan tu......walaupun cuti aku ada lagi berbaki 52 hari......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...