Total Pageviews

Jom Click!

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Thursday, May 19, 2011

20th ANNIVERSARY


Hari ini 19hb Mei 2011 genap 20 tahun perkahwinanku......20 tahun aku melayari bahtera rumah tangga bersama suami tercinta.....En. Rosli b Rapep@Abdul Patah.....seorang lelaki yang berasal dari Senggarang, Batu Pahat, Johor.....aku mengenalinya pada awal tahun 1989, 2 hari selepas harijadiku melalui kawan adikku.....pertemuan pertamaku adalah di rumahku sewaktu hari raya.....kawan adikku telah datang kerumah bersama2 kawan2nya.....tapi beliau adalah seorang lelaki yang pemalu, hanya menggunakan nama glamournya sewaktu di maktab....dan aku masih tak dapat mengenali wajahnya yg sebenar kerana sewaktu menghidangkan minuman aku tak berani tak menatap wajah kengkawan2nya...apatah lagi wajah suamiku itu....seminggu kemudiannya dia hendak bertemuku.....sewaktu itu aku bertugas di sebuah syarikat swasta dan dia masih lagi berada di MPT....first dating di BUS STAND KLANG.....kelakar sungguh sebab pada hari yg sama, ramai juga orang perempuan yang berbaju kurung biru dan bertudung biru.....tapi aku lengkap memakai sepatu bertumit biru.....tetapi memang dah jodoh sebab walaupun aku tak berapa cam dgn mukanya tetapi oleh kerana ada sorang je mamat yg tengah mencari2 orang jadi aku teka sajalah.....nasib baik tekaanku betul....alamak.....dia ajak aku naik motornya????? RXZ dengan plat JBN ......dengan baju kurung....macammana ya....dalam hati tuhan aja yg tahu.....alamak......tak naik nanti orang kata sombong....naik....ishish.....naik jugalah....nak pegang mana ha????? pegang je pada belakang motor....hahahaha....kelakar betul aku....kemana???? aku kata ke Ampang Park sebab aku nak bertemu dengan kawanku TINA Hayati yang ketika itu ada promotion alatan kesihatan di sana......selepas itu balik.......takut....... Hahahaha......kenangan sungguh.....brutal2 aku takut juga naik motor........tapi sekarang ni rajin juga bercintan berdua dengan motor BMWnya plak.....semuga kebahagian ini akan berkekalan hingga ke akhirnya.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...